Zpět na článek

Diskuze: Star Citizen opět mění roadmap, Squadron 42 Beta jen tak nepřijde

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

waldezz2950
waldezz2950
Level Level
6. 9. 2021 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude to luxusní příběhovka Kvůli těm hercům, jsem koupil startovní balíček, který obsahuje jak MMO tak tuhle single player pecku. Který balíček je nejvýhodnější jsem si zjistil tady https://starcitizen.cz/ . Kdo nevyzkoušel at si nadává jak chce, hra je v tomto stavu docela zážitek

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 1. 2021 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se ani CIG nedivím že to odložili na neurčito se zkušenosti z CP2077
Pokud máte zájem, přidejte se k nám, skoro pořád někdo hraje a z pravidla o víkendu, se konají různé akce a hrajeme třeba celý den
Nemluvě o tom že si můžete vyzkoušet velké množství různých lidí a vozidel, včetně těch největších a ne jen ty malé mrzáčky které předčítán létající krabička od sirek

jardadoma
jardadoma
Level Level
5. 1. 2021 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je divný. Články co se tu před časem objevovaly, tu hru vynášely do nebes. Jaké jsou tam možnosti, obrovské bitvy kterých se účastní stovky lidí a podobné. Nebo to bylo o jiné hře?

mittar
mittar
Level Level
5. 1. 2021 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardadoma Nebylo to o Elite? Ta uz je par let hotova a jen se rozsiruje.

Duncan66
Duncan66
Level Level
5. 1. 2021 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hlavne at lide, kteri do toho nacpali tuny penez nezapomenou do zaveti napsat svym pozustalym prihlasovaci udaje.
Az to v roce 2100 nabehne do betaverze, tak aby si to mohli zahrat a neplatit dalsi tisice eur, jako jejich predci :DDD

Ono to vypada, ze ta hra se postupne modifikuje jako totalni nahrada realneho sveta za ten virtualni, az prijde revoluce 4.0. a spousta lidi nebude mit co delat :DDD

Ale vazne, me hodne mrzi, ze to nabralo tak brutalni dimenze a z realistickeho vesmirneho simulatoru se stava socialni sracka kde herni slozka ala "The Sims" bude hrat vetsi roli, nez samotny vesmirny let, vesmirne objevovani a vesmirny boj :-(
Stejne tak to bude hra, kde budou o nekolik radu vyssi naklady na vyvoj a provozovani hry na jednoho aktivniho hrace, protoze tohle bude hrat par lidi. Malokdo totiz hodla jet hodinu virtualnim metrem ze sveho virtualniho bytu, aby mohl usednout do vesmirne lode a neco podniknout. To bude jen pro velmi otrle a pro lidi, co maji tunu volneho casu a neumi s nim efektivne nakladat. Skoda, puvodni zamer byl snem milionu hracu.

blue.sun
blue.sun
Level Level
5. 1. 2021 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ending story jak stavba Sagrada Familia. :-D :-D

lipo
lipo
Level Level
5. 1. 2021 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Ta uz je ale hratelna

blue.sun
blue.sun
Level Level
5. 1. 2021 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lipo Však Star Citizen taky. Jen to není a nejspíš nikdy nebude hotové.

lipo
lipo
Level Level
5. 1. 2021 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To s CP2077 se jim hodilo do kramu.. Ja osobne uz davno prestal doufat v to, ze z toho vznikne neco hratelnyho.. Vypada to na velkej tunel + fail.. Tech penez co do toho zahucelo.. Neskutecny

mittar
mittar
Level Level
5. 1. 2021 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lipo Jo, ale ten single player Squadron 42 by mel byt na dokonceni daleko jednodussi, jestli odkladaji i ten, tak jsou fakt dalece v pruserech a Star Citizen je roky vzdaleny, vzdycky po letech kouknu co novyho a hra se z toho teda neklube, by me zajimalo jestli driv Elon odleti na Mars nez tito vydaji hratelnou vec.

dedecekhribecek_2124
dedecekhribecek_2124
Level Level
4. 1. 2021 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po přečtení článku mám pocit, že Cyberpunk je proti Star citizen suprově odladěná a dotažená hra.

wrah666
wrah666
Level Level
4. 1. 2021 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedecekhribecek_2124 SC jsem testoval před rokem. Grafika vypadala dobře, hra nepadala. Ale lety lodí byly vcelku solidní sebevražda. minimálně 2/3 příletů k planetě končilo smrtí, automatika mě prostě z hyperprostoru vyhodila pár metrů pod povrchem. Takže představa. Přistát, nabrat bedny, odletět a odevzdat byla řekněme skoro neproveditelná.

madPav3L
madPav3L
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
4. 1. 2021 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 No já jsem zkoušel free weekend před pár měsíci a když jsem měl v té době ještě 2080 Ti a v kajutě, kde vůbec nic nebylo a nevypadalo to nijak extra, asi jenom 30 fps... tak jsem to hned vypnul. To Cyberpunk byl proti tomu zlatý.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 1. 2021 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Tak to jsi asi hrál jinou hru nebo jsi se spawnul ve vesmírném přístavu Port Olisar, protože to je fakt jen psí bouda jinak byt kde bydlíš je vybaven slušně,
https://starcitizen.tools/Player_Hab
30FPS bych přisoudil přetíženému serveru právě kvůli free víkendu, nebo jinému nedostatku v HW, SC je zatim dost náročna hra ale na spawnpointu mám většinou kolem 50-60FPS
Rtx2080ti + i9-9900k, 32GB RAM 3500MHz, Samsung evo960 250gb, FHD monitor

Duncan66
Duncan66
Level Level
6. 1. 2021 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Chapu, ze jste fanda a hre ledasco odpustite, ale s vasi sestavou ve FHD rozliseni byste nemel jit pod 100fps.

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
6. 1. 2021 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Jde o masový multiplayer v alfaverzi s obrovským světem, ne o koridorovku pro jednoho hráče a skutečně tady nezáleží jen na hrubém výkonu sestavy. Dříve jsme byli rádi i za jakž takž plynulých 25 FPS a dnes je ta optimalizace taková, že to prostě stačí a řeší se mnohem důležitější věci. Optimalizace výkonu ostatně vždy nastoupí až jako jedna z posledních věcí.

Duncan66
Duncan66
Level Level
6. 1. 2021 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Co znamena masovy? Kolik hracu je na jednom serveru? Jake byly dosud nejvetsi zaznamenane bitvy? Neni chyba v enginu? Uz nekdy kolem roku 2000 jsem hral online letecky simulator, kde se poradaly akce, vetsinou vikendove, napr. bitva o Britanii, kde na serveru bylo najednou i 500 hracu a nemelo to absolutne zadny dopad na FPS a to ani nemluvim o nekolik radu nizsimu internetovemu pripojeni, prumerny ping atp. ve srovnani s dnesni dobou. Stejne tak si umite predstavit vykon tehdejsiho HW, ja mel tenkrat tusim Duron 750.

Duncan66
Duncan66
Level Level
6. 1. 2021 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Takze asi spatny engine. Uz pred dvaceti lety v simulatorech byly enginy, ktere vyhodnocovaly, kdo vas nejak realne ov livnuje a kdo ne a tak vam chodily data jen o tech, ktere jste realne videl a nejak s nimi interagoval. Proto mohly proti sobe hrat stovky lidi na jednom nevykonnem serveru, ktery je milionkrat, spise jeste o nejaky ten rad mene vykonny, nez dnesni prumerne masiny a proto taky nebyla problem datova propustnost v nizkych desitkach kilobitu.
Kdyz si prave vybavim tehdejsi moznosti danych her a vykon tehdejsiho HW, tak me udivuje, ze dnes je problem delat mapy pro vice jak 64 lidi a kdyz je vetsi bitka napr. v Eve online, ze se musi cas zpomalit tisickrat a i tak to vypada jako zasekly film a bezi to naprosto silene a sekane. O to vic me prekvapuje, ze ani takovy mega projekt jako je starcitizen, ktery se navic vyviji takovou dobu a ma takovou podporu lidi se seka a ma smesne nizke fps, protoze je "pretizeny" server.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 1. 2021 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 je těžké říct kolik lidí je na serveru, v jedné instanci je pokud se nepletu 64 lidí ale kolik instancí běží na fyzickém serveru
a kolik serverů má CIG v pronájmu od Amazonu, těžko říct
každopádně počet lidí v instanci má stoupat a nemá se zastavit ani na 100 lidech, ted je instance pro 64 lidí a už tak je problém se s někým potkat, pokud tedy na vás nečíhá nějaký pirát poblíž stanice pro výrobu drog, nebo pokud se nepohybujete okolo vesmírného přístavu na povrchu planety, nebo u vesmírné stanice ...a podobně

největší bitvy a EVE online......
musíš si taky uvědomit že EVE online jsou jen modely lodí "bez pohyblivých částí", bez interiéru, bez možnosti pohybu postav, laicky řečeno server tě vidí jako puntík uprostřed trojrozměrného prostoru,
zapisuje tedy pouze polohu X,Y,Z a uhel sklonu vůči osám
a nic víc nepotřebuje, pak dokáže v jedné instanci držet aktuálně 30000 nebo až 60000 lidí
SC je něco jiného, všichni vidí všechno, musí se renderovat grafika a vypočítávat pohyby a modely všeho co je vidět, protože jakýkoliv hráč muže projít jakoukoliv část tvé lodi nebo jít nebo letět kamkoliv ve vesmíru
sice právě ted probíhá postupná implementace kontejnerového přednačítání, ale to ještě není hotové

a jak správně napsal pan Vítek, dříve jsme i s TOP sestavou byli rádi za 25 FPS, protože i když jsi byl na jednom okraji vesmíru a někdo si otevřel dveře lodě na druhé straně vesmíru, tak se tato akce musela načíst i tobě, i když jsi byl reálně 50,000,000Km daleko a cesta by ti k tomu člověku trvala 20 minut
toto právě řeší kontejnerové načítání prostoru, viz odkaz
https://external-preview.redd.it/3NEr2z4gaYGeaXec0pPv3dHnc_FXuKva15yO_vXHbFo.png?auto=webp&s=75eb8083d8827cdfd3386e00c0fe648d67e0b94e
a díky tomu ted máme v průměru 60FPS,
ve městech je to trochu horší, především na Lorvillu, tam padají FPS i na 20-30, mimo města a na pustých měsících je to pak už lepší,
nesmíme zapomenout že CIG si na míru museli upravit původní CryEngin a pak stejně přemigrovali na Amazon Lumberyard, což je taky derivát CryEnginu,
ale opět si ho musejí přizpůsobovat, protože není přizpůsoben masivnímu FPS simulátoru vesmíru, takže určitě tam bude plno chyb

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
4. 1. 2021 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hr o ničem, chtělo by to novej Half Life

Reklama
Reklama